- BioStore nedir?
-
BioStore, hem perakende mağazaları hem de çevrimiçi alışveriş platformu ile organik ve sağlıklı ürünlerin buluşma noktası olan, sağlıklı yaşamın merkezidir. Sağlık ve doğallığı bir yaşam biçimi haline getiren BioStore, müşterilerine en kaliteli ürünleri sunarak, sağlıklı bir yaşam sürmelerine destek olur. Modern ve güvenilir alışveriş deneyimleri ile BioStore, doğanın en faydalı ürünlerini sizlerle buluşturur.
- BioStore'da hangi tür ürünler satılıyor?
-
BioStore, sağlıklı yaşamın vazgeçilmez ürünlerini bir araya getiriyor. Süper gıdalar, organik gıdalar, bitkiler, baharatlar, kuruyemişler, bitkisel takviyeler ve doğal kozmetik ürünlerine kadar geniş bir yelpazede ürün çeşitliliği sunuyor. Doğanın bize sunduğu değerli hediyeleri keşfetmek ve sağlığınıza yatırım yapmak için BioStore'da ihtiyacınız olan her şeyi bulabilirsiniz. Sağlıklı yaşamın adresi BioStore, sizleri bekliyor.
- Nasıl sipariş verebilirim?
-
Web sitesi üzerinden ürünleri sepetinize ekleyip, ödeme sayfasına giderek siparişinizi tamamlayabilirsiniz.
- Sipariş verebilmek için üye olmak zorunda mıyım?
-
Hayır, üye olmadan da sipariş verebilirsiniz. Ancak, hatırlatmak isteriz; üyelik size çeşitli avantajlar sağlar. 😊
Ürünlerinizi sepete ekledikten sonra Üye Ol/Üye Olmadan Devam Et seçeneklerinden seçiminizi yaparak siparişinizi oluşturabilirsiniz.
- Şifremi unuttum, nasıl giriş yapabilirim?
-
Üye Girişi sayfasında bulunan “Şifremi Unuttum” butonuna tıklayarak istenen alanları doldurun. Mail adresinize gelen bağlantı ile yeni şifre oluşturabilirsiniz.
E-posta adresinize erişiminiz yoksa, müşteri hizmetlerimizle iletişime geçerek destek alabilirsiniz. Size yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız.
- Nasıl ödeme yapabilirim?
-
Siparişinizi oluşturduktan sonra ‘Ödeme Yöntemleri’ adımına ilerleyerek kredi/banka kartı ya da havale/eft yöntemlerinden birini seçerek ödeme yapabilirsiniz.
- Kapıda ödeme yapabilir miyim?
-
Kapıda ödeme hizmetimiz bulunmamaktadır.
- Siparişim ne zaman işleme alınır?
-
Hafta içi 14.00’a kadar, cumartesi 10:00’a kadar verilen siparişler aynı gün, sonrasında verilen siparişleriniz bir sonraki iş günü mesai saatleri içerisinde işleme alınır.
- Kargo ücreti ne kadar?
-
1.000₺ altı siparişlerde Hepsijet ile gönderim ücreti 49.99₺, 1.000₺ üzeri alışverişlerde kargo ücretsizdir.
- Hangi kargo ile çalışıyorsunuz?
-
Kargolarınızı anlaşmalı olduğumuz Hepsijet ile sizlere gönderiyoruz. Her siparişi özenle yönetiyor ve memnuniyetiniz sağlanana kadar süreci adım adım takip ediyoruz.
- Siparişim ne zaman teslim edilir?
-
Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonraki 1-3 iş günü içerisinde adresinize teslim edilmektedir. Cumartesi 10.00’dan sonra verilen siparişleriniz pazartesi işleme alınır.
- Kargom nerede?
-
Siparişiniz kargoya verildiğinde size e-posta yoluyla bir kargo takip numarası gönderilecektir. Bu adımda problem varsa, sipariş numaranız veya sipariş oluşturan kişinin isim soyisim bilgilerini bize ileterek kargo durumunuz hakkında bilgi alabilirsiniz.
- Siparişimi iptal edebilir miyim?
-
Siparişinizi iptal etmek için siparişinizin durumunu kontrol etmemiz gerekir. Müşteri hizmetlerimizle iletişime geçmenizi rica ederiz.
- Siparişimi iade edebilir miyim?
-
Ürünlerimizi teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde iade hakkına sahipsiniz. Müşteri memnuniyetini her zaman önceliğimiz olarak gördüğümüz için, iade sürecinizin sorunsuz ve kolay bir şekilde gerçekleşmesini sağlamak için buradayız. İade politikamız hakkında daha detaylı bilgi almak için lütfen iade sayfamıza göz atın. Her türlü sorunuzda sizlere destek olmaktan mutluluk duyarız.
- İade edilen ücret hesabıma ne zaman yansır?
-
Onaylanan iadeler için ücret iadeniz, ürün iadesi tarafımıza teslim edildiği gün, ödemeyi gerçekleştirdiğiniz banka hesabınıza yapılmaktadır. Bankanız 3/10 iş günü içerisinde tarafınıza iadeyi gerçekleştirmektedir.
- Aynı ürünle ya da farklı ürünle değişim yapabilir miyim?
-
Evet, ürününüzü aynı ya da farklı bir ürünle değişim yapabilirsiniz. İhtiyaçlarınızı karşılamak ve sizi memnun etmek için esnek bir değişim politikası sunuyoruz. Size en uygun çözümü bulmak için lütfen bizimle iletişime geçin.
- Ürünleriniz organik mi?
-
Organik sertifikaya sahip ürünlerimiz mevcut fakat tüm ürünlerimiz organik değil. Yine de, sizlere sunduğumuz her ürün, kalite ve sağlık standartlarına en yüksek düzeyde uyum sağlayacak şekilde seçilmiştir. BioStore olarak, piyasada bulunan en sağlıklı ve en kaliteli ürünleri sizlerle buluşturmak için titizlikle çalışıyoruz.
- Ürünlerdeki koku neden farklı olabilir? Ürünüm bozuk mu?
-
Ürünlerimizdeki koku, doğal ve organik özelliklerinden kaynaklanabilir. Her hasat dönemi, iklim koşulları ve çevresel faktörler nedeniyle ürünlerin koku ve tat profilleri değişiklik gösterebilir. Ayrıca, ürünlerimizde sentetik renklendirici, tatlandırıcı veya kıvam artırıcı maddeler bulunmamaktadır, bu da doğal kokuların daha belirgin olmasına neden olabilir.
Özellikle yeni bir ürün deneyimliyorsanız, kendine has tat ve koku profili alıştığınızdan farklı olabilir; bu tamamen doğaldır. Ürünlerimizin bu benzersiz özellikleri, onların organik ve doğal kalitesinin bir parçasıdır.
Eğer üründeki koku konusunda hala endişeleriniz varsa, ürünü bize göndererek uzman ekibimiz tarafından detaylı bir analiz yapılmasını talep edebilirsiniz. Size en kısa sürede geri dönüş sağlayarak gerekli bilgileri ileteceğiz.
- Müşteri hizmetleriyle nasıl iletişime geçebilirim?
-
Müşteri hizmetlerimize e-posta, telefon veya canlı destek hattımız üzerinden ulaşabilirsiniz:
E-posta: [email protected]
Telefon: 0554 886 59 56
Canlı Destek: Web sitemizin sağ kısmındaki kutucuğu kullanarak bize kolayca ulaşabilirsiniz.
Her türlü sorunuz ve yardım talepleriniz için bize ulaşmaktan çekinmeyin. Size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız!
- Toptan ürün almak veya satmak istiyorum ne yapmalıyım?
-
[email protected] mail adreslerimize bilgilerinizi ve talebinizi içeren bir mail gönderebilirsiniz.
- Mağazalarınız nerede?
-
Mağazalarımız Caddebostan, Levent ve Nişantaşı lokasyonlarında bulunmaktadır. Adres ve iletişim için ‘Mağazalarımız' sayfasını inceleyebilirsiniz.
- Çalışma saatleriniz nelerdir?
-
Mağazalarımız hafta içi ve cumartesi 09.00 – 21.00, pazar günü 11.00 - 20.00 saatleri arasında hizmet vermektedir.
Online mağazamız 24 saat açık! ❤︎ Müşteri hizmetleri hafta içi 08:30 - 17:30, hafta sonu 08.30 – 13.30 saatleri arasında hizmet vermektedir.